Agenda 2024

Hemelvaart tot Pinksteren - 9 mei tot 19 mei - Tien dagen van gebed

Zoals de eerste leerlingen van Jezus tijd namen om te bidden in afwachting van de komst van de Heilige Geest, zo geven ook wij meer aandacht aan gebed in deze periode. https://kniel.be/tien-dagen-van-gebed-2024/ 

Donderdag 18 april - 18u30 - Vrouwenavond

Welkom vanaf 18u30 in de Kleibeekstraat 37, in Sint-Niklaas. Eten rond 19u. Hopelijk lukt dit voor jullie :). 🥳

Zaterdag 13 april - Lenteschoonmaak voor de gouden generatie

Beste vrienden

Dank je wel dat jullie bereid zijn om te helpen met de allereerste lenteschoonmaak! De gouden generatie hebben al ontzettend veel inspanningen geleverd voor onze gemeente, ze zijn vervuld met ‘levens’ wijsheden, liefde voor God, liefde voor mensen, enz. Kortom gelden ze voor velen van ons als levende voorbeelden. Door de groeiende problematieken die de tand des tijds met zich meebrengt, willen wij nu graag iets voor hen betekenen.

De bedoeling is dat we zaterdag 13 april de handen uit de mouwen steken voor de gouden generatie van onze kerk door hen te dienen in werkjes, hen te ontmoeten en tijd met hen door te brengen. Een lenteschoonmaak is het ideale platform om de oudere generatie van onze kerk nog beter te leren kennen maar ook tijd door te brengen met elkaar.

Gezien de grote opkomst van helpers hebben we extra klusjes aangenomen in de kerk, op vraag van de kerk.

Laat ons samen bouwen aan Gods Koninkrijk, hier en nu al. Bid alvast mee voor een stralende lentedag!

Wij hebben er alvast zin in!

Zaterdag 30 maart - 10u00 - Kerk - Evangelisatie

Op zaterdag 30 maart willen we de weergaloze boodschap van het kruis en de opstanding van Jezus brengen aan de mensen op straat. 

We verzamelen om 10u in de kerk. Wil je met ons meegaan?

We voorzien een “ijsbreker” en een evangelisatiefolder, het concept is ondertussen gekend. Nieuwe ideeën zijn ook steeds meer dan welkom 🙂

Gods rijke zegen!

Vrijdag 29 maart - 19u30 - Kerk - Goede Vrijdag

Aanstaande vrijdagavond vieren we in de kerk Goede Vrijdag. Samen staan we stil bij het kruis van Golgotha, zingen liederen, vieren het avondmaal en luisteren naar Gods Woord.

De dienst begint om 19:30 uur. Iedereen van harte welkom.

Woensdag 20 maart - 18u30 - Vrouwenavond

Zaterdag 10 februari - 10u00 - Kerk - Evangelisatie

We willen de gelegenheid van Valentijn aangrijpen om weer te gaan evangeliseren, op zaterdag 10 februari om 10u00. Zie je het zitten om met ons mee te gaan, laat dan even iets weten. We voorzien rode rozen om uit te delen, een kaartje, een evangelisatiefolder… en als je nog andere ideeën hebt, laat het alsjeblieft weten. 

Veel zegen🌹

Vrijdag 19 januari - 20u00 - Kerk - OpenDoors

OpenDoors organiseert een regionale presentatie- en gebedsavond voor de vervolgde kerk. "Bidden en beleven".

Met foto's en filmpjes nemen wij u mee naar enkele landen en laten u kennismaken met de situaties daar. We lezen in de Bijbel en zien wat wij kunnen leren van de vervolgde kerk. U bent uitgenodigd om mee te luisteren naar verhalen en mee te bidden.